Az unalmas első poszt

Nyugi, semmi helló világ meg ilyesmi :-)

Miért indítottam ezt a blogot? Egyre többször kérdeznek kötéssel kapcsolatban. A blogot megfelelő formának tartom a válaszadáshoz. Itt később is megtalálható, amiről írok, nem úgy, mint mostanában kedvenc fő játszóterünkön, az Fb-n.

Enyém a Tanulj horgolni! blog is, csak azért mondom, hogy képben legyél, ha ott már olvasol, vagy ilyesmi.

Nem célom a "mindent megmutatok személyesen", erre már tényleg nincs erőm, és időm se. Ebben a blogban természetesen saját tapasztalatokat is leírok, sőt, megmutatom azt a néhány dolgot, amit kötök, sőt, ha nem leszek lusta, lefényképezek pár régi (több évtizedes) munkát is. Nem azért mondom, ma is divatosak lennének, ha hordanám. (Nekem is kedvencem volt anno a 80 olasz kötött modell.)

Kötni gyerekkoromban tanultam meg, a nyolcvanas évek nagy kötési lázában én is szorgalmasan kötögettem. Egyszer megszámoltam, nagyjából 100 darabot kötöttem, még szoknyát is, kosztümöt is. Aztán elmúlt a kötési láz, én is más dolgokkal foglalkoztam, sokáig semmilyen kézimunka nem volt, de az elmúlt 10 évben, amikor értesültem róla, megint divat a kötés és horgolás, előszedtem a tűket. A horgolással foglalkoztam inkább, mert élvezem, hogy rengeteg horgolt modell van, egészen új technikák, a régiek értelmesen elmagyarázva, hála videók, és lubickolunk a szép fonalakban, és ma már nem mondják azt, a fonalat ne gyilkold meg a horgolással. Node ez itt egy kötős blog, szóval ne a horgolást dicsérjem. :-)

Remekül tudok keresni információt a neten, így témám lesz.
Nyugi, nem állítom magamról, hú de nagy kötés guru vagyok, én a "régi" iskola szerint kötök, tehát én nem tudok szélszem nélkül kötni, nem félek attól, ha egy pulóver 4 darabból áll, és azt össze kell varrni, és nem mindig látom értelmét a nyaktól való kezdésnek.

Ja, és én a kötést, mint ahogy a többi kézimunkát sem tekintem kihívásnak, abban az értelemben, ahogy ma sokan. Értem ezalatt azt, nem választok olyan modellt, amiről eleve látom, esélytelen, hogy megkössem, mert én nem kihívást, feladatot, erőpróbát látok a kötésben, hanem inkább kikapcsolódást, az alkotást, és az örömöt, hogy én készítettem el az a bizonyos valamit.

Nem fogok bonyolult, agyonmintázott dolgokat sem kitalálni, de leírok nagyon egyszerűeket, amiket a kezdő kötők is el tudnak készíteni. Ha ez neked megfelel, örömmel visszavárlak, ha ez neked kevés, szerintem milliónyi olyan blogot találsz, ahol igényeidnek megfelelő a tartalom. :-)

A hozzászólások szokás szerint moderáltak, tehát mielőtt kikerül a poszt alá, én elolvasom, és ha tényleg idevaló a hsz, akkor kiteszem. Ebben az is benne van, hogy ha olyan a hozzászólás, ami engem, vagy a munkámat sérti, akkor nem lesz látható. Az olyanok sem, ahol csak azért szólsz hozzá, hogy valakit reklámozz.

Az együttműködés felé nyitott vagyok, ha azért keresel, fel tudjuk venni a kapcsolatot, csak hagyj email címet, mert szerintem a legtöbb ember nem jön vissza megnézni, válaszoltak-e a kérdésére. :-)
(És tudod, moderálok, tehát automatikusan nem fog kikerülni a leveled, és az emiled sem.)

Megjegyzések